När någon sprider sin upplevelse av ett företag i sociala medier handlar det ofta om ett mer eller mindre lyckat kundmöte.

3 steg mot kundmöten som stärker ditt varumärke

De flesta av oss har någon gång sett hur sociala medier använts för att sprida en personlig upplevelse av ett företag eller ett varumärke, bra upplevelser såväl som dåliga. Oftast är dessa upplevelser en beskrivning av ett mer eller mindre lyckat kundmöte.

Bilden som förmedlas når miljontals personer och debatten som följer är ofta okontrollerad och företaget i fråga får sällan möjlighet att svara upp mot eventuell kritik. Vi kan konstatera att kundmötet kommit att bli ett av företagens viktigaste verktyg för att bygga och upprätthålla ett starkt varumärke. Ett exempel på detta är Nordeas VD Christian Clausen som menar att banken inte längre är en bank, utan en enda stor kundservice. I detta white paper beskriver vi tre avgörande steg mot kundmöten som medvetet stärker ert varumärke.

Hej!

Hej!